Remi van Beekum

Goede marketing voor goede bedrijven

Goede bedrijven

Bedrijven die iets toevoegen aan de wereld. Waar mensen werken die verder kijken dan de winst op korte termijn. Daar word ik enthousiast van. Daarom werk ik alleen voor goede bedrijven.

Wanneer is een bedrijf ‘goed’?

Er bestaat geen uniforme en duidelijke methode om te meten hoe goed een bedrijf is. Bij sommige bedrijven is dat duidelijk, bijvoorbeeld bij een groen energiebedrijf, een organisatie die natuur beschermt of een organisatie die een regio versterkt. In andere sectoren is het wat lastiger. Daar helpen rank-a-brand, de eerlijke geldwijzer en het gezond verstand.

Goed zijn versus de goede kant op gaan

De wereld en Nederland zijn in transitie. Veel bedrijven werken aan een kleinere impact op het klimaat, de biodiversiteit en betere arbeidsomstandigheden in hun keten. In elke sector kan een partij opstaan die het voortouw neemt. Daarbij gaat het er niet om of je vandaag alles al goed voor elkaar hebt, maar wel of je vandaag bezig bent de goede kant op te gaan. Daarom zet ik me graag in voor partijen die hun nek uitsteken en het voortouw nemen in hun eigen branche. Ook als ze nog een lange weg te gaan hebben.

Een goed bedrijf of zoek naar een goede marketeer?

Werk je bij een goed bedrijf en zoek je een ervaren (digital) marketeer of wil je alleen even overleggen of van gedachten wisselen? Neem dan even contact op.

contact

Goede bedrijven waar ik recent voor werkte